مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-10فرهنگي

فیلم «سرسخت» معنوی و به دنبال انسانیت است


سفیر اندونزی در ایران با بیان اینکه فیلم «سرسخت» به دنبال انسانیت است، گفت: انسانیت در دنیای امروز بسیار مهم است و فیلم «سرسخت» نیز آن را تاکید می کند.

- ایسنا/اصفهان سفیر اندونزی در ایران با بیان اینکه فیلم  سرسخت به دنبال انسانیت است، گفت: انسانیت در دنیای امروز بسیار مهم است و فیلم  سرسخت نیز آن را تاکید می کند.

سیومین روز از سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در حالی آغازشده که کودکان و نوجوانان اصفهانی به تماشای فیلم سرسخت نشستند که از کشور اندونزی در این دوره از جشنواره حضور دارد.

اما اکران این فیلم و تماشای آن، همه ماجرا نبود.

از ابتکارات خبرنگاران نوجوان جشنواره سی و پنجم این است که علاوه بر حضور در نشست های رسانه های و همچنین نگارش برداشت های خود درباره فیلم ها، از فرصت به دست آمده استفاده کرده و با عوامل فیلم های موردنظر خود به گفت وگو می پردازند.

تسلط برخی از این نوجوانان به زبان انگلیسی نیز از نکات حائز اهمیتی است که امروز این توانایی خود را نیز در گفت وگو با رونی پراستیو یولیانتورو سفیر اندونزی در ایران نشان دادند.

آنچه در ادامه خواهید خواند، گفت وگوی سیما موسوی و علی الهی نژاد ، دو نفر از خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با سفیر اندو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم «سرسخت» معنوی و به دنبال انسانیت است

فیلم «سرسخت» معنوی و به دنبال انسانیت است